Alla inlägg den 5 juni 2018

Av Ann-Marie Tångring - 5 juni 2018 17:56

Så.... idag flyttade vi sängen, så nu är det definitivt. Inget mer Radhusgatan. Lite sorgligt känns det allt. Har varit lite ledsen till och från idag trots att jag vet att det kommer att bli bra och att man bara behöver vänja sig. Förändringar är ju alltid jobbigt. Det konstiga är att jag känner att jag sviker mina nära och kära, speciellt mina barn. Men helt ärligt Ann-Marie, kliv ner från pidestalen nu och sluta tro att du är så jäkla betydelsefull att de inte vill ha dig till mamma längre bara för att du flyttat några mil bort. Tar ju inte så lång tid för dem att åka hit och för mig att åka till dem om det är nåt. Men dåligt samvete är ju det som jag är absolut bäst på.
Iallafall så var det så kallt idag så vi tände en brasa när vi kom hem (mysigt med kamin). Från +25 grader till 12 grader på bara en dag. Dessutom denna jäkla blåst. Jag hatar när det blåser och speciellt nu när vi har fulla tomten med presenningar. Hoppas det mojnar snart.

Ha det bra alla. Imorrn hurrar vi för Sverige .....?

Presentation


Kvinna 49 år två barn (utflugna), en man, en hund (snart två). 3 "bonusbarn".

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards